unreal Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 är det nån här som ska köpa ut2004 när det kommer ut på fredag. Det verkar kung :P . i alla fall så ska jag köpa för jag är unreal freak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 vad snackar du om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Unreal Tournament 2004 antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vad går det ut på? Det är ett skit kul spel!Man dödar varandra och kör fordon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jajajajajaja..Jag har det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (Rowyn @ 18/03-2004 15:58:56) Vad går det ut på? Det är ett skit kul spel! Man dödar varandra och kör fordon :D och snor idéer från halo :angry: det är inte lite uppenbart att de har stirrat i några timmar på warthog jeepen innan de gjorde ett fordon spelet. Den är exakt likadan som warthogen nästan. gör bungie(till er töntar som inte vet har de gjort halo) rätt nu så stämmer de utvecklarna av unreal tournament 2004. Bra spel kanske men bristande fantasi i desigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har halo och det är ### inte likt wartogen alls eller nåt annat de har tagit den där bilen från unreal xmp och om du åtminståne testar demot så ska du få se att den har helt annorlunda vapen och desutom så suger halo i jämnförelse med ut2004 :angry: och för den delen är det väl epic som gjort ut2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.