Bennet0ft Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tjenare, detta kanske inte är så intressant men tänkte fråga ändå: hur många av er har xbox live och hur många spelar bara vanligt?? Själv spelar jag online, det är riktigt kul och dom flesta av mina kompisar har det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Visst har man guld :D Spelar mest Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Har inte Live än, men ska skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag har inte skaffat live än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Har inte skaffat Xbox 360 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag har bara silver än sålänge. Väntar med att skaffa guld tills jag får fler spel att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Heter Papercorpse på live, har gold. Redigerat 23 Mars 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 gamertag e zidso o jag e online typ hela tiden de e möjligt. spelar typ bara CoD4 online men jag spelar det väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Jag spelar Halo3 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addelex Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 har bara silver men kanske ska skaffa guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 ja spelar bara vanligt men ska skaffa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Skaffar nog guld efter att jag spelat gta 4 en månad först. Det verkar bli ett j*vla kul multiplayer i gta 4 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.