Gäst GripenII Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 Jo.Jag installerade DX10 i Windows XP.Det funkade men jag får minde servrar på spel.Så kan nån skicka de filerna jag behöver från system32?Har försökt ominstallera DIrectX .Funkade inte. Citera
epaaj Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 Jag förstår varken hur du kunde installera DX10 på XP eller får färre servrar i spel. För det första finns inte DX10 för XP och jag kan inte tänka mig att Microsoft's egna installationsprogram för DX10 fungerar på XP. För det andra har jag väldigt svårt att se varför DX10 skulle göra att du ser färre servrar. Det ska ha med spelet och dess olika versioner att göra. Citera
Vitdom Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Jag säger som epaaj, om du nu på något konstigt sätt lyckats installera directx 10 filer så kan du pröva andvända detta program för att uppdatera directx 9: DirectX End-User Runtime Om du bara vill ha directx 9 filerna kan du ladda hem senaste directx 9 SDK: DirectX SDK - (March 2008) Jag vet inte hur man hittar directx 9 filerna i system32. Citera
Gäst GripenII Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 http://www.technospot.net/blogs/download-d...m-alky-project/ :- ) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.