DiRtY Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 hej, jag undrar några saker angående xbox 360 live. 1. Kan man ladda ner filmer från live marketplace och om man kan det kostar dom live points och måste man ha guld för att ladda ner filmer och/eller demos och andra saker? 2.om jag har en 20 gb:s hårdisk och har laddat ner massa demos och andra saker till den och deb går sönder och jag köper en ny kan jag få dom sakerna till den nya hårdisken utan att betala för dom igen? mycket tacksam för svar!!!!! Citera
oddy Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Skrivet 19 Mars 2008 hej, jag undrar några saker angående xbox 360 live. 1. Kan man ladda ner filmer från live marketplace och om man kan det kostar dom live points och måste man ha guld för att ladda ner filmer och/eller demos och andra saker? 2.om jag har en 20 gb:s hårdisk och har laddat ner massa demos och andra saker till den och deb går sönder och jag köper en ny kan jag få dom sakerna till den nya hårdisken utan att betala för dom igen? mycket tacksam för svar!!!!! 1: Jag tror du inte behöver live guld för det. MEn du behöver köpa xbox live points som du betalar med. 2: Det beror på om microsoft har någon back up på din användar data eller nått. För man kan ladda ner nedladdade saker gratis om man tagit bort dem. Citera
DiRtY Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2008 hej, jag undrar några saker angående xbox 360 live. 1. Kan man ladda ner filmer från live marketplace och om man kan det kostar dom live points och måste man ha guld för att ladda ner filmer och/eller demos och andra saker? 2.om jag har en 20 gb:s hårdisk och har laddat ner massa demos och andra saker till den och deb går sönder och jag köper en ny kan jag få dom sakerna till den nya hårdisken utan att betala för dom igen? mycket tacksam för svar!!!!! 1: Jag tror du inte behöver live guld för det. MEn du behöver köpa xbox live points som du betalar med. 2: Det beror på om microsoft har någon back up på din användar data eller nått. För man kan ladda ner nedladdade saker gratis om man tagit bort dem. ok men kan man ladda ner filmer? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.