SoraKairiRiku Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hej, jag vill gärna skaffa ett nytt pc-spel. Jag vet inte vilket och vill gärna ha tips. Jag gillar fantasy-spel och äventyrs-spel, eller sånna man får klura mycket med... Hoppas nån svarar, tack i så fall =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 hmm the simpsons game är ju lite äventyr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 vet nån hur man ska säga typ, klur-spel, eller nåt, på ett annat sätt?? säg till i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 ladda ner 64 rom och spela Legend of Zelda: Ocharina of Time + Majoras Mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 ladda ner 64 rom och spela Legend of Zelda: Ocharina of Time + Majoras Mask vad e 64 rom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 En sak som gör att man kan spela Nintendo 64-spel på datorn tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 jag antar att "64rom" är en nintendo64-emulator som gör att du kan spela nintendo64-spel som du kan ladda ner på lite olika hemsidor. annars så finns det ju spel som till exempel oblivion eller Dark Messiah of might and magic, där man får tänka lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag skulle rekommendera The longest journey.. o uppföljaren Dreamfall.. hört talas om?? Det är typ äventyrsspel som man får tänka mkt på. :D Broken sword spelen och Beyond goood & Evil.. är ju med kul.. :) Oblivion eller kanske.. Farenheit.. Du kan ju kolla upp dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.