Hoppa till innehåll

Priest /lock


Rekommendera inlägg

Gäst erikthekiller

sj tror ja priest... jag har en 70 lock och jag tycker han är dö tråking... det tar hur lång tid som helst på ta en mob. jo lock är väl något steg bättre på dps men skulle ta priest ändå. skit tråkingt att vänta ut sin motståndare av alla OT man satt på de. jag tycker bättre om en som kan göra snabb dps. typ rogue, warrior eller mage. de tycker jag mest om :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

sj tror ja priest... jag har en 70 lock och jag tycker han är dö tråking... det tar hur lång tid som helst på ta en mob. jo lock är väl något steg bättre på dps men skulle ta priest ändå. skit tråkingt att vänta ut sin motståndare av alla OT man satt på de. jag tycker bättre om en som kan göra snabb dps. typ rogue, warrior eller mage. de tycker jag mest om :)

Bli destro? :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sj tror ja priest... jag har en 70 lock och jag tycker han är dö tråking... det tar hur lång tid som helst på ta en mob. jo lock är väl något steg bättre på dps men skulle ta priest ändå. skit tråkingt att vänta ut sin motståndare av alla OT man satt på de. jag tycker bättre om en som kan göra snabb dps. typ rogue, warrior eller mage. de tycker jag mest om :)

Meningen med Dots är att du ska dota en mob, feara, dota en annan, feara, dota, feara. Göra så hela tiden. Om man räknar DPS på det sättet är Locks mycket bättre än priests.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Warlock, helt klart (affliction!!!!). Du kan farma primals i en timme utan att dricka och dom äger i PvP! DU kan säga hejdå åt oom för du kan bara dot, fear, dot, fear, life tap, drain life så har du dödat 3 mobs snabbt och har full mana

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...