Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Igår så hade jag tänkt att prova mina kanaler, så såg jag att Mii Contest Channel behövde någon uppgradering, provade gå inte på Wii Shop Channel, då fungerade inte mitt nätverk så jag gick inte på Wii Options och tänkte testa min Connection, gick och gjorde annat i en halv timme och när jag kom tillbaka så hade den fortfarande inte "laddat" klart, jag stängde av strömen till Wii:n, och nu så går den inte att få på, lampan lyser inte, strömen är på, alla sladdar sitter, vad har hänt? Citera
Duali Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Det var inte så smart att stänga av när den håller på att ladda Citera
SmashDragon Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Det var inte så smart att stänga av när den håller på att laddaI nästan varje instruktionsbok står det att man inte ska stänga av medans det sparar/laddar, om man gjör det kan sparad data eller konsolen gå sönder. (Tror jag iaf..) Citera
Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Mars 2008 Men om jag skulle låtit den vara hade ju nada hänt. >_< Min pappa fixade det, tråden kan stängas. Citera
Wendos Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :) Och ingen data hade försvunnit. :D Redigerat 21 Mars 2008 av Wendos Citera
SmashDragon Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :) Och ingen data hade försvunnit. :D Lyckost.. Citera
KaramellKing Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Skrivet 22 Mars 2008 Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :) Och ingen data hade försvunnit. :D Där hade du riktigt tur. Citera
Wendos Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :) Och ingen data hade försvunnit. :D Där hade du riktigt tur. Vet, det konstiga var att jag provade igen sen och då tog det 2 minuter så var den klar. xD Redigerat 23 Mars 2008 av Wendos Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.