Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Igår så hade jag tänkt att prova mina kanaler, så såg jag att Mii Contest Channel behövde någon uppgradering, provade gå inte på Wii Shop Channel, då fungerade inte mitt nätverk så jag gick inte på Wii Options och tänkte testa min Connection, gick och gjorde annat i en halv timme och när jag kom tillbaka så hade den fortfarande inte "laddat" klart, jag stängde av strömen till Wii:n, och nu så går den inte att få på, lampan lyser inte, strömen är på, alla sladdar sitter, vad har hänt?

Skrivet

Det var inte så smart att stänga av när den håller på att ladda

I nästan varje instruktionsbok står det att man inte ska stänga av medans det sparar/laddar, om man gjör det kan sparad data eller konsolen gå sönder. (Tror jag iaf..)
Skrivet (redigerat)

Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :)

Och ingen data hade försvunnit. :D

Redigerat av Wendos
Skrivet

Han stängde av strömen igen och lät den vara av i typ 3-5 minuter sedan sån så satte han på strömmen igen och då lös lampan. :)

Där hade du riktigt tur.

Skrivet (redigerat)

Där hade du riktigt tur.

Vet, det konstiga var att jag provade igen sen och då tog det 2 minuter så var den klar. xD

Redigerat av Wendos

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...