Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Nej, ingen Sony Vegas är gratis, allt det där får man tanka. Skulle nog tipsa om Adobe Priemiere som man får när man skaffar datorer. MEN VA I HELVETE? Retard. Sony vegas är gratis om man tankar från Pirat hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Nej, ingen Sony Vegas är gratis, allt det där får man tanka. Skulle nog tipsa om Adobe Priemiere som man får när man skaffar datorer. Lol? Adobe Priemiere?? Man får ingen jävla adobe priemeire när man köper datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) Adobe "priemiere", som för övrigt stavas "Adobe Premiere" är inte gratis, det är man tvungen att köpa via adobe's hemsida. Har du testat programmet "WAX", har för mig att jag använde det innan jag skaffade Sony Vegas? Redigerat 27 December 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.