SlimShady Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hej! Jag ville skapa ett nytt hotmail konto så jag gick in på msn.se o trycke mig vidare till där man kan skapa ett nytt konto. Men där kan man bara välja mella 2 st delar vilket är engelska. (Alltså slutar på "hotamiail.co.uk". Och det vill jag inte, jag vill ha som min gamla med bara hotmail.com. Vet nån var jag kan hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Jag tror det har slutat med sånt. @live är det senaste, tror jag. När jag trycker på Registrera, så får jag en svensk sida som jag kan välja @hotmail.com, iaf... Redigerat 20 Mars 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag tror det har slutat med sånt. @live är det senaste, tror jag.Jo @live.se är det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Lol. Vill du ha ett hotmail konto så ska du gå in på hotmail.com och regga dig då får du tex. [email protected] (Om du vill heta så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag tror det har slutat med sånt. @live är det senaste, tror jag. När jag trycker på Registrera, så får jag en svensk sida som jag kan välja @hotmail.com, iaf... Kan du ge mig en länk plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 WWW.HOTMAIL.COM sen ny medlem eller va det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Addressen: https://signup.live.com/newuser.aspx?mkt=sv...rs=03&lic=1 Redigerat 21 Mars 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Addressen: https://signup.live.com/newuser.aspx?mkt=sv...rs=03&lic=1 Tack så mkt! Jag har oxå gått in via den svenksa msn.se men blev ändå engelsk.. <_< Men tack igen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.