Dark Ifrit Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag ska lämna detta forum p.g.a att jag inte kommer att ha tid me de mera nästan + att de är lite slött här enligt min mening så vi får se ifall jag gör en "Come Back" nån gång i framtiden. Synez KANSKE nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 chao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Synd att du ska lämna oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 han tycker väl att det här va tråkigt... ??konstigt asså?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Aja.. Ses nån gång.. Du har ju inte varit medlem så länge :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag fatar ite varför många tycker denna sida e tråkig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Aja.. Ses nån gång.. Du har ju inte varit medlem så länge :P Han har varit medlem en mmånad mer än mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag fattar inte varför medlemmar alltid måste göra ett nytt inlägg när dom ska avregistrera sig eller lämna sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Oj SS... Såg jag inte... Men han var tydligen inte så aktiv.. Darth: För att förmedla till ALLA på forumet att han ska lämna sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Han kommer nog snart tillbka... han kommer inte att kunna hålla sig ifrån denna SUPERSIDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Tråkigt.. Han var schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Aja det är ju ingen idé att försöka fjäska till sig lite poäng här iallafall :P Men men.. Hej då.. Jag tror inte att jag skulle kunna klara mig utan denna sidan, den är beroende framkallande.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.