Hoppa till innehåll

Hackar Upp Sig

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi
Skrivet (redigerat)

Hejsan,

Jo det är så när jag spelar WoW så liksom hackar det upp sig. Alltså inte så när man går så hackar det, men t.ex. om man ska loota corps så får man ibland inte upp det. Eller om man ska göra en spell så liksom kommer inte mätaren fram. Men sedan när det slutar så händer allting samtidigt!

Why?

Glömde förresten berätta att det har hänt mycket ofta på sista tiden. Kan det bero på att jag har några Addons.

Gatherer, Titanpanel, Questhelper?

Redigerat av Justfiwi
Skrivet (redigerat)

Det är någon form av lag, jag brukar kunna bli dc när det händer. Så det har väl med internet att göra antar jag.

Redigerat av Pineapple
Gäst Justfiwi
Skrivet

Det är någon form av lag, jag brukar kunna bli dc när det händer. Så det har väl med internet att göra antar jag.

Men jag har liksom Bredband Fiber, alltså 400 mb/s innan routern. Och min router (ej trådlös) klarar 100 mbit/s så det bör väll alltså inte vara "mitt" internet som är felet. Kan det vara det att jag kör på Stormscale och att det är WoWs servrar som cpar?
Skrivet (redigerat)

Läste just att det är mycket lagg på servrarna idag, kan ta 2 minuter för att loota en corpse, och alla i min guild säger samma sak. Står i Help Request om det (Top issues 1)

Spelar btw också på Stormscale

Redigerat av Pineapple
Gäst Justfiwi
Skrivet

Läste just att det är mycket lagg på servrarna idag, kan ta 2 minuter för att loota en corpse, och alla i min guild säger samma sak. Står i Help Request om det (Top issues 1)

Spelar btw också på Stormscale

Okej, så det är inte min dator som är cp nu eller? Alltså den är inte direkt bäst, men brukar fungera finemang på WoW

Skrivet

Nej, det har inte med din dator att göra isf. Har med servern att göra. Byt till en annan server för tillfället om du inte står ut med allt lagg. ;)

Gäst DamelQ
Skrivet

Jag skulle nog säga att det är så på alla servrar, Så var det förut för mej jätte länge..

När jag får tid kanske jag kan lira med er :D

• Skapa ny...