Agito Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) vilket spel tycker ni jag ska köpa just nu har jag gta III>a vc dubelpack, halo. mm3, star wars:knights of the old republik. jag tror jag ska köpa ett fajt spel eller nåt som liknar gta. skriv vilken katografi som typ halo=ation och vad spelet handlar om!! Redigerat 18 Mars 2004 av dark_hero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 inget action precis men jag tycker: Amped 2 (sport) skitkool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Memmi Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag har bara spelat halo, så ta den! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 men jag har redan den några fler förslag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 typ gta det äger eller indiana jones det äger okså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 MEN läs jag har gta och vad är indiana jones för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Halo eller GTA VC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Hrm sorry. Läste lite för fort.. Freedom Figheters = action Har inte spelat det, men jag har hört att det är bra Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) men läsdet står att jag har dom zorro är den enda som har fatat nåt Redigerat 20 Mars 2004 av dark_hero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) har du gothingham racing ele vad det heter? annars så e det ett ganska bra spel faktiskt... det e ett bilspel (racing) Redigerat 20 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) MEN läs jag har gta och vad är indiana jones för nåtfålåt mig såg inte att du har vissa spel där uppe, indiana jones är ett äventyr/fighting spel och man går om kring i tempel och sånt man får okså resa i intanbul,berlin,kraken templet m.m det är rå bra. Det finns okså 74 baner så det tar tid att klara. Och säg inte att du inte sett nån av indiana jones filmerna.jag tror att dom tror att dina spel är alternativen det trodde jag först. Redigerat 24 Mars 2004 av Jojjon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag fattade det me en gång vad han mena! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg