Hoppa till innehåll

Problem


Dezen

Rekommendera inlägg

Jag har fått ett ganska stort problem med min dator, det verkar som att 5 USB portar gick isönder under tiden jag var och åt.

 

Jag skulle gå å käka, så jag tänkte att jag skulle köra in mobilen på laddning medans jag käkade (via usb). När jag kom tillbaka så fungerade bara en USB port av 6st, det kommer upp "okänd enhet" och sen något om att den inte går att använda, sen byter jag den till USB porten som fortfarande funkar och vips funkar det :S Ngn som har en idé eller teori om vad det kan vara för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte en sladd, nu har datorn crashat totalt, kommer upp "Power saving mode" på skärmen såfort jag startar datorn sen händer inget mer än att skärmen är svart.

 

Kommer ihåg att en kompis hade liknande problem, ngn som vet vad det rör sig om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gammal är datorn? ett par usb-portan slutade funka på min 2-3 år gamla dator, men efter nån vecka funkade dom igen. och det där med "power saving mode" hände på min 6 år gamla dator, som också fixade sig själv efter nån vecka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...