eeewwhh Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Hehe min kompis på en fotbolls kup :P Dålig bild ja vet..men i alla fall Redigerat 21 Mars 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ok, Han e f*n helt j*vla galen på ren svenska xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det här är en skylt riktad till honom: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ok, Han e f*n helt j*vla galen på ren svenska xD Det här är en skylt riktad till honom: :meddum:Jo ja vet men han är himla rolig också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 vad är det för roligt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 vad är det för roligt med den?Han vågar mycket xD Skulle jag alldrig ha vågat gjort:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ehm.. kul? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ehm.. kul? :Sne galet! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 han gjorde det för uppmärksamhet. Det e ju rättsjälv klart jag menar varför ska man annars göra det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Det är kul när folket bjuder på sig själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 han gjorde det för uppmärksamhet. Det e ju rättsjälv klart jag menar varför ska man annars göra det???För att han förlorade ett spel och blev tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ser ingenting kul i det här, och somsagt kvalitén är sjukt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.