Davidfreak Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) jag är lite osäker på vilket spel jag ska köpa, Naruto eller SSBB?? Skriv motivering!!!!!! Redigerat 21 Mars 2008 av Davidfreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 SSBB motivering; det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 SSBB Motivering; Det äger ut Naruto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Hur kan du ens tveka på att köpa Brawl, och jämföra det med något Naruto spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det beror på...om du vill ha dBeror på...om du vill ha det nu och avstår från import så köp Naruto nu när det kommer ut och köp SSBB när det kommer ut. Själv har jag beställt SSBB på importspel.org och en Freeloader på webbhallen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det beror på...om du vill ha dBeror på...om du vill ha det nu och avstår från import så köp Naruto nu när det kommer ut och köp SSBB när det kommer ut. Själv har jag beställt SSBB på importspel.org och en Freeloader på webbhallen ^^ Själv har jah beställt en Freeloader och min Pappa åker till USa snart. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det beror på...om du vill ha dBeror på...om du vill ha det nu och avstår från import så köp Naruto nu när det kommer ut och köp SSBB när det kommer ut. Själv har jag beställt SSBB på importspel.org och en Freeloader på webbhallen ^^ Själv har jah beställt en Freeloader och min Pappa åker till USa snart. :D Tror f*n det till och med är biligare på Importspel.org då det första spelet kostar 91 sek totalt med payson och allt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Får väl ta en titt där någon gång. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 SSBB Motivering:Gillar såna spel mer. Det beror också på vad du gillar. Btw... kan du inte göra en omröstning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 SSBB Motivering:Gillar såna spel mer. Det beror också på vad du gillar. Btw... kan du inte göra en omröstning? Jag försökte men det blev svin konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Köp SSBB, köper du det inte är du en (Ursäkta utrycket) idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ja, det är ju en självklarhet om man jämför med ett naruto-spel? Hade varit mer värt att fråga om man jämförde med t.ex Mario Kart Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.