Bplay Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skojBeställ det nu så att du får det till Releasen! Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag köpte precis wii idag :D 2000:- konsol med en extra kontroll. har dock bara wii sport men nu ska jag köpa ngt spel. lätt mario kart blir det :rolleyes: får se vad det mer blir för skoj Beställ det nu så att du får det till Releasen! Jag tänkte på det med men när jag kollar runt så ser det ut som om man inte lär få det på releasedatumet. Det känns som att det kan vara svårt att få tag på överhuvudtaget sen? :/ Jag läste i en tidning att om man beställer den senast den 9 april så får man den garanterat till releasen.Fast nu är det ju försent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 köp Mario Kart Wii :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ja köp Mario Kart Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.