WishCookie Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Ja köp Nintendo Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 köp DS!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Börjar man fundera på att köpa DS ska man göra det! Ett speltips: Kirby: Mouse Attack. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ja köp DS, sen ska du köpa till ett flash kort om du är smart, då kan du ladda ner vilka spel du vill helt gratis. (Hela spel också inga j*vla demos :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Nej köp inte DS finn inga bra spel till det (zelda spelet till det suger) det ända som är bra är Mario kart, men nej, inte värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Köp DS. Men Köp till Fifa 09 spelet ÄGER Redigerat 30 December 2008 av Sonicman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 @Ruthar Luktar 97:a flera mil ifrån dig. Du säger: Det finns INGA bra spel till ds, sen säger du: Det ända bra spelet är mario kart. Hur går det ihop? :P Jag fattar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Gammal tråd! Han har antagligen bestämt sig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton1234666 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 köp ds. :ph34r: tex för ett spel pokemon diamond eller pearl om du gillar alla gammla pokemon spel :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 @Ruthar Luktar 97:a flera mil ifrån dig. Du säger: Det finns INGA bra spel till ds, sen säger du: Det ända bra spelet är mario kart. Hur går det ihop? :P Jag fattar inte. Det luktar idiot ifrån dig, jag tycker spelen suger till DS men det ÄNDA jag gillar till det är Mario kart...du är ju f*n idiot om du inte fattar det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Köp psp du kommer att tröttna på gh:ot direkt! jag gillar GH men jag tröttnade efter 3 dagar! Fast det ena utesluter ju inte det andra! Redigerat 16 Januari 2009 av FCB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F3lan Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag tycker att du inte ska köpa DS , ifall du vill köra worldtour så köp ett 360 istället för nästan samma pengar oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg