PAER Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) KAN MAN FÅ jirachi PÅ RUBY OCH SAPPHIRE? JAG HAR FÅNGAT 200 POKEMON SOM DET STOG PÅ ETT FUSK PÅ ENGELSKA MEN JAG FICK INGEN jiraRCHI pokemon is the s h i t !!! Redigerat 22 Mars 2008 av PAER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 hej lilla paer hur mår du ??? alla kommer få damp och säga att jag inte skriver nåt som tillhör tråden ska vi slå vad???? jajaj nu skriver jag nåt som tillhör tråden ööhhhhh jag vet inte hur och om man kan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Det finns redan en sån här tråd där man fått svar på frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Räcker med en tråd... låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg