PAER Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) KAN MAN FÅ JIRACHI PÅ RUBY OCH SAPPHIRE? Redigerat 24 Mars 2008 av PAER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Stäng av Caps Lock, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 1. Skaffa en Gamecube 2. Skaffa en GBA-Gamecube sladd 3. Skaffa spelet Pokemon Channel till Gamecube Nu kan du skaffa en Jirachi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 1. Skaffa en Gamecube 2. Skaffa en GBA-Gamecube sladd 3. Skaffa spelet Pokemon Channel till Gamecube Nu kan du skaffa en Jirachi. OK MEN KAN JAG INTE FÅ JIRACHI PÅ NÅGOT ANNAT SÄTT? Stäng av Caps Lock, tack.JAG KAN INTE FÖR ATT DEN HAR FASTNAT DET ÄR OCKSÅ DARFÖR MITT ANVÄNDARNAMN ÄR I CAPSLOCK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Det går med en fuskmaskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Det går med en fuskmaskin.VAD ÄR DE? HUR FÅR MAN DE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Han snackar antagligen om Action Replay ( AR ) eller Game Shark (GS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Han snackar antagligen om Action Replay ( AR ) eller Game Shark (GS) ok,tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg