Arako Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 OK... Min mic har slutat funka. Jag har ett Steelseries H4 headset. Det funkade bra förra veckan men nu har micen bara lagt av. Nån som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ja du kanske har lyckats pilla på mic inställningarna i windows eller i ditt ljudprogram om du nu har ett sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Nej... helt plötsligt la micen bara av... som jag sa i mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Du har inte bytt till vista ? , för vista kan sabba drivrutinerna med headsettet. Råka ut för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 OK... Min mic har slutat funka. Jag har ett Steelseries H4 headset. Det funkade bra förra veckan men nu har micen bara lagt av. Nån som har något förslag?1. Kolla så kontakten är i. :P 2. Kolla inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Ordentligt glapp i sladden..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 köp annars bara en ny. kostar typ bara 75 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 OK... Min mic har slutat funka. Jag har ett Steelseries H4 headset. Det funkade bra förra veckan men nu har micen bara lagt av. Nån som har något förslag?proav med att sätta i sladden. brukar funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Är det usb eller vanligt med mic kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.