Gäst sellak Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"? Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Jamen vad ska man annars göra med fm då? Tycker det ska vara som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"? Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker "Tävlingar och Auktioner" Förklaring: "Här kan ni skapa tävlingar och auktioner på föremål för fuskamynt." Låter som en bra idé enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"? Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker Du sa det ju själv; det är nästan bara avatar tävlingar i Fuskamynt-forumet. Då hade det ju blivit fruktansvärt inaktivt i Övriga Fuskamynt-forumet, dvs. slöseri med forum. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"? Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker Du sa det ju själv; det är nästan bara avatar tävlingar i Fuskamynt-forumet. Då hade det ju blivit fruktansvärt inaktivt i Övriga Fuskamynt-forumet, dvs. slöseri med forum. :) Aa det är sant men du skulle man ju kunna byta namn på det till t ex avatarer mm. forumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Frågan är inte Varför Inte, utan Varför? Det skulle vara ganska onödigt, vill man ha något annat än avatarer så gör man en sådan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Räcker med ett forum, för att allt hör ju till fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Varför ska man ha flera forum angående fuskamynt? För att göra forumet snabbare och lättare så ska man inte så onödiga forum. Så allt som har med fuskamynt att göra ska hamna i fuskamynt forumet. Lite onödigt med ett till forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Jag tycker att det e tråkigt att ha säljförbjud i fuskamynt forumet! T.ex jag ska sälja min rs gubbe för 200 fm var ska jag sälja då det går inte i rs forumet och inte i fuska mynt forumet jag tycker att sälj förbjudet i fuska mynt forumet ska bort! För man ska ju sälja med fm och det är ju Fuskamynt forum! Redigerat 28 Mars 2008 av pouya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag tycker att det e tråkigt att ha säljförbjud i fuskamynt forumet! T.ex jag ska sälja min rs gubbe för 200 fm var ska jag sälja då det går inte i rs forumet och inte i fuska mynt forumet jag tycker att sälj förbjudet i fuska mynt forumet ska bort! För man ska ju sälja med fm och det är ju Fuskamynt forum!Säljförbudet för accounts på olika spel är för att folk inte ska scammas och sen är det dessutom mot reglerna för i princip alla spel som har accounts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.