Hoppa till innehåll

Fuskamynt Forumet.

Gäst sellak

Rekommendera inlägg

Gäst sellak

I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"?

Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

I fuskamynt forumet är det ju NÄSTAN bara avatar tävlingar, så varför inte bara och ha ett forum vid namn " Avatarforum" och ett annat vid namn "Övriga Fuskamynt"?

Vet det kanske skulle uppstå problem men jag vill veta vad mina medmänniskor tycker

"Tävlingar och Auktioner" Förklaring: "Här kan ni skapa tävlingar och auktioner på föremål för fuskamynt."

Låter som en bra idé enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa det ju själv; det är nästan bara avatar tävlingar i Fuskamynt-forumet. Då hade det ju blivit fruktansvärt inaktivt i Övriga Fuskamynt-forumet, dvs. slöseri med forum. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa det ju själv; det är nästan bara avatar tävlingar i Fuskamynt-forumet. Då hade det ju blivit fruktansvärt inaktivt i Övriga Fuskamynt-forumet, dvs. slöseri med forum. :)

Aa det är sant men du skulle man ju kunna byta namn på det till t ex avatarer mm. forumet :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det e tråkigt att ha säljförbjud i fuskamynt forumet! T.ex jag ska sälja min rs gubbe för 200 fm var ska jag sälja då det går inte i rs forumet och inte i fuska mynt forumet jag tycker att sälj förbjudet i fuska mynt forumet ska bort! För man ska ju sälja med fm och det är ju Fuskamynt forum!

Redigerat av pouya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det e tråkigt att ha säljförbjud i fuskamynt forumet! T.ex jag ska sälja min rs gubbe för 200 fm var ska jag sälja då det går inte i rs forumet och inte i fuska mynt forumet jag tycker att sälj förbjudet i fuska mynt forumet ska bort! För man ska ju sälja med fm och det är ju Fuskamynt forum!

Säljförbudet för accounts på olika spel är för att folk inte ska scammas och sen är det dessutom mot reglerna för i princip alla spel som har accounts.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...