Gäst Keylogger Skrivet 18 April 2008 Rapport Skrivet 18 April 2008 vet ni vad som blir bättre om man uppdaterar? typ allt möjligt men det går ju knappt joina några servrar om man inte uppdaterar
Denisb Skrivet 18 April 2008 Rapport Skrivet 18 April 2008 koster det någonting att uppdatera? LoL Varför ska det kosta du har köpt spelet och det är dom som lägger ut patch för att fånga Cheaters/Hackers/Bug-Users... För att det inte ska förstöra för alla andra som hatar fusk... På onlinespel såklart. annars ( har ej läst hela tråden ) kan du ladda ner från Gameupdates... Bästa sidan att ladda demos/mods/filmklipp/patchs Om du vill kan jag länka dig till patchen om jag hittar = (LÄNKEN BORTAGEN FÖR ATT DET INTE FINNS MER PATCH) EDIT: Obs kolla igen dom togbort patchen eller så råkade jag länka till BF2142.... EDIT2: Är det BF2CC eller BFCC? BFCC är det gamlaste Collection
kratzz17 Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Skrivet 19 April 2008 "sidan kan inte visas" den vanligaste metoden från en dator att få någon att böla. och den är väldigt effektiv. *snyft*
yoadee Skrivet 20 April 2008 Rapport Skrivet 20 April 2008 (redigerat) Ta full patch för alla sorters ny uppdateringar. http://robiha.diinoweb.com/files/dj crazyblead - to s.mp3 Redigerat 20 April 2008 av yoadee
kratzz17 Skrivet 21 April 2008 Författare Rapport Skrivet 21 April 2008 öh... jag ser bara en massa musik.
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 men häregud... GÅ IN HÄR! och sen trycker du på den stora röda knappen och då ska den starta ladda hem om du inte lyckas med detta e du ju f*n dum i huvet >.<
Rekommendera inlägg