Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Vilket grafikkort har du? nVidia GeForce FX 5700LE Vad jag förstod så har du inte installerat drivrutinerna till det, eller är osäker på detta? http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/36123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Vilket grafikkort har du? nVidia GeForce FX 5700LE Vad jag förstod så har du inte installerat drivrutinerna till det, eller är osäker på detta? http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/36123 Tror inte det, formaterade ju datorn nyss.Annars kan jag kpöra min gammla backup skiva. EDIT: Länken som du skickade är äldre drivisar. Redigerat 23 Mars 2008 av Wico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Man måste ha 1GB ram för att köra spelet, minst! Och helst en processor på 2,8 GHz, men jag har en på kanske 2,5 GHz, om ens det, och det laggar väl lite, men det går. Men bara om alla andra program och tjänster, förutom Windows Audio, inte körs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Jag har spelet men jag kan inte spela det, det bara hackade en massa och laggade.Hade för dåligt grafik kort och nåt annat kort. Så jag fick köpa nåt kort för typ 600 kr.. men det funkade ändå inte.. Man kan kolla upp vad man saknar på nån sida som jag glömt namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Jag har spelet men jag kan inte spela det, det bara hackade en massa och laggade.Hade för dåligt grafik kort och nåt annat kort. Så jag fick köpa nåt kort för typ 600 kr.. men det funkade ändå inte.. Man kan kolla upp vad man saknar på nån sida som jag glömt namnet på. Menar du RAM-minne? :P Men vad var det för kort du köpte? Om det är RAM-minne, så kan det funka! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Jag har spelet men jag kan inte spela det, det bara hackade en massa och laggade.Hade för dåligt grafik kort och nåt annat kort. Så jag fick köpa nåt kort för typ 600 kr.. men det funkade ändå inte.. Man kan kolla upp vad man saknar på nån sida som jag glömt namnet på. http://www.systemrequirementslab.com/bonus...&submit2=Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 DamelQ, baraett problem med det,... HAR INGA J*VLA PENGAR!,, kostar f*n 600-1000kr att köpa 1-2 gig! Morsan ger mig f*n inte ens 100spänn! Jag har spelet men jag kan inte spela det, det bara hackade en massa och laggade. Hade för dåligt grafik kort och nåt annat kort. Så jag fick köpa nåt kort för typ 600 kr.. men det funkade ändå inte.. Man kan kolla upp vad man saknar på nån sida som jag glömt namnet på. Menar du RAM-minne? :P Men vad var det för kort du köpte? Om det är RAM-minne, så kan det funka! :D Ja det var nog det. Vi testade sätta in korten men det funkade fortfarande inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Kan man inte försöka trimma datorn ? jag vet att det är ebn risk på att sakerna går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Man kan försöka med nånting som jag kallar för "minimalt läge". Så här gör man: 1. Öppna Kör (Flagga + R) och skriv "msconfig" (utan citattecken). 2. Tryck på fliken Autostart och sen Avmarkera alla. 3. Tryck på fliken Tjänster och sen Avmarkera alla. 4. Scolla tills du ser "Plug and Play". Kryssa i den. 5. Nu ska du även hitta "Windows Audio" och kryssa i den. 6. Tryck OK och Starta om datorn. 7. Prova spela. För att ställa tillbaka till normalt läge: 1. Kör msconfig. 2. Tryck på Normal start. 3. OK och starta om. Redigerat 23 Mars 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.