halopro96 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 tjena jag har hört att det ska komma en halo film på bio i sommar. det ska vara peter jackso eller vad han heter, som gör filmen. jag hoppas iallafall att det kommer en film för då ska jag titta på de 100 gånger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 1. 99/100 filmer baserade på spel suger balle. 2. Filmen är typ nerlagd, eller åtminstånde lagd på is. 3. Peter Jackson skulle/ska regissera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 1. 99/100 filmer baserade på spel suger balle. 2. Filmen är typ nerlagd, eller åtminstånde lagd på is. 3. Peter Jackson skulle/ska regissera. och det vill du att jag ska gå på eller? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Allt han sa stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Han har ju rätt. Alltså ja, du ska "gå på" det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Filmen ligger nere just nu och jag tror inte att du läst manuset på 5 öre xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry: Haha, du tror alltså att vi ska tro att en svensk 12 åring läst manuset till en amerikansk film baserat på ett amerikanskt spel? Och oj vad arg man kan bli. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 tjena jag har hört att det ska komma en halo film på bio i sommar. det ska vara peter jackso eller vad han heter, som gör filmen. jag hoppas iallafall att det kommer en film för då ska jag titta på de 100 gånger :DLätt att den kommer de första 10 minuterna finns på youtube :D ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då? manusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;) Kommer "halo 4" att komma ut? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry: Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då? manusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;) Kommer "halo 4" att komma ut? ;D Det kommer förmodligen komma ännu ett halo spel till Xbox360 men det komemr inte heta halo 4 utan något som Chronicles of bla bla något sånt har jag hört någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg