Hoppa till innehåll

Halo Filmen


 Dela

Rekommendera inlägg

ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:

Haha, du tror alltså att vi ska tro att en svensk 12 åring läst manuset till en amerikansk film baserat på ett amerikanskt spel?

Och oj vad arg man kan bli. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tjena jag har hört att det ska komma en halo film på bio i sommar. det ska vara peter jackso eller vad han heter, som gör filmen. jag hoppas iallafall att det kommer en film för då ska jag titta på de 100 gånger :D

Lätt att den kommer de första 10 minuterna finns på youtube :D

 

 

ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:

Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då?

 

manusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;)

 

 

Kommer "halo 4" att komma ut? ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:

Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då?

 

manusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;)

 

 

Kommer "halo 4" att komma ut? ;D

 

Det kommer förmodligen komma ännu ett halo spel till Xbox360 men det komemr inte heta halo 4 utan något som Chronicles of bla bla något sånt har jag hört någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...