Hoppa till innehåll

Höj Fuskaranken Man Får För Godkänd Nyhet, Fusk Och Recension

Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

Ja , jag tycker när man gör ett fusk eller en nyhet .. aa nått sånt då borde det höjas lite till 3 fuska rank för då måste man göra mycket fusk för att få mycket fuskarank T.ex jag har bara 8 spel då kan jag bara 6 fusk av dem. Då får man 6 fuska rank. Och man kan bara göra ett fusk till ett spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst TheWho

jag tycker även att det borde finns någon som rensar bland fusken efterhand, för ofta är det en massa inlägg som säger samma sak om och om igen.. å vill man hitta bra fusk ska man inte behöva leta genom 20 dokument först..

Precis, utvalda medlemmar som hjälper moderatorerna med att godkänna/neka fusk, recensioner och rensningar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker även att det borde finns någon som rensar bland fusken efterhand, för ofta är det en massa inlägg som säger samma sak om och om igen.. å vill man hitta bra fusk ska man inte behöva leta genom 20 dokument först..

Jag gjorde det förr, men nu så har vi mods inte den möjligheten längre. Jag blir vansinnig på alla fejkfusk och alla 131 fusk om exakt samma sak.

Så fort funktionen kommer tillbaka så ska jag ta bort allt jag vet som inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...