Laserturken Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Ja , jag tycker när man gör ett fusk eller en nyhet .. aa nått sånt då borde det höjas lite till 3 fuska rank för då måste man göra mycket fusk för att få mycket fuskarank T.ex jag har bara 8 spel då kan jag bara 6 fusk av dem. Då får man 6 fuska rank. Och man kan bara göra ett fusk till ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Man borde få göra fler fusk till ett och samma spel. Om man tex har fusk och sen kanske även har en spelguide så måste man välja vilket man ska lägga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag tycker även att det borde finns någon som rensar bland fusken efterhand, för ofta är det en massa inlägg som säger samma sak om och om igen.. å vill man hitta bra fusk ska man inte behöva leta genom 20 dokument först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag tycker även att det borde finns någon som rensar bland fusken efterhand, för ofta är det en massa inlägg som säger samma sak om och om igen.. å vill man hitta bra fusk ska man inte behöva leta genom 20 dokument först..Precis, utvalda medlemmar som hjälper moderatorerna med att godkänna/neka fusk, recensioner och rensningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Ja eller iallafall någon gång att det rensas.. För som det är nu under vissa spel är sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Höj FM:en man får istället tkr jag, ingen bryr sig ändå om ranken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag tycker även att det borde finns någon som rensar bland fusken efterhand, för ofta är det en massa inlägg som säger samma sak om och om igen.. å vill man hitta bra fusk ska man inte behöva leta genom 20 dokument först..Jag gjorde det förr, men nu så har vi mods inte den möjligheten längre. Jag blir vansinnig på alla fejkfusk och alla 131 fusk om exakt samma sak. Så fort funktionen kommer tillbaka så ska jag ta bort allt jag vet som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 tycker det är bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Tycker inte det borde höjas. Det är bra som det är tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag tycker man skulle få typ 5 i fuskarank om man lägger in ett fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.