Hoppa till innehåll

Vart Ifrån Får Men En Nether Drake Som Flying Mount

Tilvas

Rekommendera inlägg

Gäst DamelQ

Nether Drake får du genom att vara Exalted med Netherwing elr vad dom nu heter, Och du måste pröjsa 5000g för att lära dej Epic Flying skillen.

Edit. Felaktig Info.

post-71532-1206364238_thumb.jpg

Redigerat av DamelQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Reins of the Onyx Netherwing Drake

Binds when picked up

Unique

Requires Level 70

Requires Riding (300)

Use: Summons and dismisses a rideable nether drake mount. This is a very fast mount. This mount can only be summoned in Outland.

Cooldown: 3 sec

3 sec cast

Item Level 70

Vendor value: 40 Gold

Source: Vendor, Quest, Spell

Vart du köper.

post-71532-1206364238_thumb.jpg

Level 70 Shattrath City

Obtained at level 91 HordeAlliance

It is an honor to meet you, <name>. We have all been keeping a close eye on your adventures and are grateful for all that you have done for the Netherwing Dragonflight.

If you choose me as your compatriot, I will fly you to the ends of this world and back. Whatever it is that you ask of me, I will do my best to comply.

Be warned that you may only select one of us for your journeys in Outland. Once the selection has been made, you cannot change your mind.

Det här är bara en random jag tog från Thottbot.com

Men jag är inte säker på om det stämmer så gå in på Thottbot.com och sök på Nether Drake så får du fullständig info om alla drakarna m.m

lol på dig

Först MÅSTE du ha epic flying skill, och ha gjort quest för att bli neutral med Netherwing. När det är gjort pratar du med en blood elf (kommer f*n aldrig ihåg namnet), som ger dig ett quest.. som leder till, vilket gör ~~~, och så gör du questerna (dailys) tills du är exalted - då får du ett quest med blabla, och du får flyga till Shattrath och få din drake..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

olika beroende på vilken rep-nivå du ligger på. jag gör dem väldigt sällan numera så kommer ej ihåg riktigt, fyra finns det på neutral har jag för mig. sedan utökas det med ca 4 till. Så runt 7-9 per dag. :) . tog mig ca 2½ vecka att bli exalted. slackade en del och gjorde aldrig herb/mining/skinning-gathering questen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...