rg_fuskare Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Hur får jag de olika BF symbolerna. Mina pokemon är lvl 60 och under. Hur många gånger ska man vinna i rad för att få en symbol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 JAG VET INTE RIKTIGT MEN MAN SKA MÖTA EN MESTARE I VARGE BATTLE SAK SÅ FÅR MAN ALLA SILVER SEN SKA MAN PRATA MED SCOTT SÅ GER HAN DIG NÅGOT BÄR(BRA BÄR) SEN SKA MÖTA EN MESTARE I VARGE BATTLE SAK IGEN SÅ FÅR MAN ALLA GULD SYMBÅLER SEN SKA MAN PRATA MED SCOTT IGEN SÅ GER HAN DIG NÅGOT ANAT BÄR(JÄTTE BRA BÄR) JAG HAR BARA SILVER BATTLE SNAKE SYMBÅLEN :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jo du, tack för det svaret... nu vet jag äntligen hur man gör. Har faktiskt kommit till en mästare en gång fast jag förlorade mot honom :P jobbig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 men varanan gång du kör t.ex. battle tower och du har mött en mästare så möter du han igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg