gaga Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hej hur får man en pixgier? jag vet att man ska para en svan och en gris men hur vet jag inte. Nogon som vet det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 du ska gå till ivars butik och köpa ett godis till varje och sen kan dom svärma:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaga Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ok tack i så fall :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 du ska göra så att svanen och grisen får hjärtan över sig, sen ska du köpa ett mysteriehus sen är det bara att para dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 är det någon av er som vet varför det inte går att ge en rachberry tio pumpor så att den blir en flodhäst? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VivaGuy Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 hej hur får man en pixgier? jag vet att man ska para en svan och en gris men hur vet jag inte. Nogon som vet det???? Du har fel! När du har en svan och en rashberry bofast i samma gård kan du köpa mysteriehuset (pigxier)huset. Sen gör du så båda kan svärma. Ger dom en godis var och parar ihop dom. Lätt! (Det är många som säger att man får mysteriehuset i nån level men det är fel!) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 är det någon av er som vet varför det inte går att ge en rachberry tio pumpor så att den blir en flodhäst? :gitarr:rashberry blir ej en flodhäst -.-, för att se en flodhäst måste du ha 40procent vatten och för att en ska besöka dig så 50procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 vilken level är du i Tygger? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.