Gäst toxic avenger Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) ozzy,maiden,acdc,cky,inflames,danzig,helloween,system of down och lite mer också det kända punkbandet THE MISFITS!!!! metallica gjorde inte green hell,last careless,die die my darling.det var misfits! metallica sucks! Redigerat 11 Augusti 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Metallica e ju hur bra som helst ju, särkilt låten Nothing else matters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. Älskar manowar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalman_Bengt Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 metallica är inte hårdrock.. det är trash/speed metal För det fösta så heter det tHrashmetal. Trash betyder skräp medan thrash betyder ha sönder/slå etc. För det andra så lirade Metallica thrash på Kill `Em All, i viss mån även på Ride the Lightning, Master of Puppets och AJFA, S/T (The Black Album) är definitivt inte thrash, inte heller de skivor som uppkom efter -91. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag lyssnar mest på Cradle of Filth och Slipknot. För tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Rammstein, Nightwish, Metallica, HIM, In Flames. Sen kan jag upplysa dom som säger att Metal inte är hårdrock att Thrash Metal, Heavy Metal o.s.v. är olika former utav hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Metallica e ju hur bra som helst ju, särkilt låten Nothing else matters! Njae......Dom bästa låtarna med Metallica är Whisky In The Jar och The Unforgiven II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (Dreadlord @ 26/06-2004 00:22:40) Metallica e ju hur bra som helst ju, särkilt låten Nothing else matters! Njae......Dom bästa låtarna med Metallica är Whisky In The Jar och The Unforgiven II. Jag tycker att den bästa låten med Metallica:Ride the Lightning Iron Maiden:Wildest Dreams Hammerfall:Renegade Linkin Park:Faint och Breaking the Habit AC/DC:Thunderstruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Rammstein, Disturbed, Korn, Millencolin,Iron Maiden och Ac / Dc tycker jag e skit bra ;)Har ändrat Musik smak :P Nu lyssnar jag på: KoRn, SlipKnoT, MurderDolls, Disturbed och In Flames Redigerat 27 Juni 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) Jag lyssnar på SlipknoT,Iron Maiden,Ozzy Osbournes,Judas Priest,MurderDolls,CKY,Stone Sour,Marilyn Manson,Deftones,Loverboy,Adema,Tom Green,Flaw,Rob Zombie,Nine Inch Nails,Metallica,System of a Down,Hot Action Cop,Dark Funeral,Creed,Mudvayne,Soilwork,Hassan, HIM,KoRn,Rammstein,Union Underground,Brand New,Saliva,Inflames,Coal Chamber,Motograter,SoulFly,Static-X,Sevendust,Queens Of The Stone Age,Brandon DiCamillo,Bloodhound Gang,Daniel Lioneye,Aerosmith,Slayer,In Flames och mer Redigerat 28 Juni 2004 av Billytim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Att du ens orkar räkna upp allt de där Billytim...du har skrivit In Flames två gånger oxå! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 kan bero på att dom är så pass bra att man måste skriva dem flera gånger... In Flames In Flames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.