Hoppa till innehåll

Behöver Svar Innan Fredag!

ggdover

Rekommendera inlägg

Tja! Jag fyller år på fredag och sen märkte mina föreldrar att jag hade ett present kort på ebgames för 300 spänn & kortet skulle gå ut snart (inte giltigt längre) så om dem skulle köpa nått spel åt mig till min fördelsedag så får det va nått på 300 spänn eller under. Nu e frågar... vilket 360 spel tycker ni e bäst av dem som inte kostar mer än 300 spänn??

!OBS! Behöver svar så tidigt som möjligt. Min fördelsedag e ju på fredag!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja! Jag fyller år på fredag och sen märkte mina föreldrar att jag hade ett present kort på ebgames för 300 spänn & kortet skulle gå ut snart (inte giltigt längre) så om dem skulle köpa nått spel åt mig till min fördelsedag så får det va nått på 300 spänn eller under. Nu e frågar... vilket 360 spel tycker ni e bäst av dem som inte kostar mer än 300 spänn??

vilka spel har du och måste det vara till xbox 360?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilka spel har du och måste det vara till xbox 360?

jag har: halo 3, forza motorsport 2, guitar hero 3, & saints row (gears of war & assians creed kan jag låna av en kompis när jag vill så dem kommer jag aldrig va så inne på att köpa) om det måste va till 360? svar:ja, jag har ju ingen annan konsol så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så skrev du att de var ditt present kort på EbGames?

Känns konstigt att dina föräldrar inte kan lägga ut minst en 200kr när du fyller år isåfall!

Jag menar, helst vill man ha ett spel värt pengarna, och dom ligger runt 400-600kr.

Om du ska vara smart ska du ta tillbaka EbGames kortet, sedan önska dig pengar.

Så kanske dom ger dig 300kr som en födelsedags present, så kan du köpa ett spel för 600kr.

Jag tycker att du själv ska gå in på EbGames och själv titta efter spel du gillar och välja ett utöver din sitvation.

Ps: Inget illa ment alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så skrev du att de var ditt present kort på EbGames?

Känns konstigt att dina föräldrar inte kan lägga ut minst en 200kr när du fyller år isåfall!

Jag menar, helst vill man ha ett spel värt pengarna, och dom ligger runt 400-600kr.

Om du ska vara smart ska du ta tillbaka EbGames kortet, sedan önska dig pengar.

Så kanske dom ger dig 300kr som en födelsedags present, så kan du köpa ett spel för 600kr.

Jag tycker att du själv ska gå in på EbGames och själv titta efter spel du gillar och välja ett utöver din sitvation.

Ps: Inget illa ment alltså.

det e de att jag önskar mig en ipod nano på 2000 spänn och en el gitarr på 4000 spänn och 6000 e ganska mycket pengar endå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...