TheCheater Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Tjo fuskisar! Det var så att imorse när jag skulle byta ett spel som satt i min psp i UMD läsaren, så bara lät det pang! När jag tog ut skivan märkte jag hur en av luckans nedre "stag" som håller fast den hade lossnat, ser också ut som att den hade spruckit! Samtidigt som jag "små-meckade" med luckan så kom jag åt silverringen såklart som sitter på luckan... fick limma ihop med karlssons klister, ser inte snyggt ut. :( Så nu sitter jag och försöker hitta någonstans där man kan få tag på en nu lucka, som tur var så skadades inte läsaren vid "chrashen". Så jag hoppas jag kan få hjälp av någon som vet var en nu UMD lucka finns. :( tack på förhand... thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 hittar bara det här: http://www.console.se/pspslimlite/res/backcase.html fast det är kanske bara skalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 UMD dörren borde inkludera i "skal" men osäker på om man får en ny silverring till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 testa att maila dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 testa att maila dom.nu har jag mailat dem... hoppas på svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg