Hoppa till innehåll

Crysis


puch

Rekommendera inlägg

Kan inte va grafikkortet som är problemet, den ligger fortfarande nästan högst upp på prisvärdet, och har bra prestanda. Det ska gå dåligt att spela Crysis med 2gbram utan tvekan om man har Vista.

Min polare kör med Phenom 9500+ klockat, 2GB ddr2 800mhz klockade, HD3870 klockade och det funkar inte på

high. Du får skrapa fram två gb till!

Det är Crysis som är problemet. Helt onödigt att köpa ny hårdvara om man redan sitter på något bra bara för det spelet. 2GB RAM-minne till gör ingen direkt skillnad i spelet. Dock om bakgrundsprogram körs, som Windows Vista, kan mer RAM-minne avbelasta andra komponenter och på så viss ge högre FPS.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan, jag har ett problem med crysis, jag kommer till "kyrkogården" där det ska finnas ett x antal koreaner som är klokade, men jag har nu varit där i över 2 timmar men jag hittar inget o på game faq så står det att man ska se skotten som kommer men jag ser lr hör inget... börjar bli lite frustrerad över detta. Har du något förslag om vad som kan vara galet.

Tacksam för hjälp

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...