martin laesker Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Hej jag har HyperCam 2 så man spelar in när man spelar på datorn sen så visar HyperCam 2 hur jag spelade på dator så kan man spara filen och lägga upp den på typ youtube men jag fattar nada hur den går till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 fel forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Hej jag har HyperCam 2 så man spelar in när man spelar på datorn sen så visar HyperCam 2 hur jag spelade på dator så kan man spara filen och lägga upp den på typ youtube men jag fattar nada hur den går tillDu måste först bestämma vilken del av skärmen du ska spela in sen så börjar du spela in och sen när du slutar hamnar det du har spelat in på dina dokument tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hampe12 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 är Hypercam2 ett program så man kan filma på datorn eller är det en filmkamera som man måste köpa i en affär vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 är Hypercam2 ett program så man kan filma på datorn eller är det en filmkamera som man måste köpa i en affär vad är det?Den filmar på datorn. Tryck F2 för att börja filma och F3 för att pausa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 man kan ladda ner det här tryck på mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 hur gör man för att den ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 tryck på start Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ok thx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Mitt laggar när ujag använder den. Nån annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg