gaga Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 hej jag undrar hur man får en röd,blå och grön flutterscotch. någon som vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 hej jag undrar hur man får en röd,blå och grön flutterscotch. någon som vet det?man kan mata den med olika blommor, mata den med tex en blåklocka så blir den blå...det e super snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det finns 9 olika varianter på flutterscotch mata en vit, med blomma från vallmo = Röd Vattenkrasse = Grön Blåklocka = Blå Näckros = Rosa Tulpan = Svart Kaveldun = Brun Smörblomma = Gul Papegoj blomma = Orange Tistel blomma = Lila Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaga Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 :thanks: Kul att kunna hjälpa till, har du fler frågor så kan jag kanske hjälpa igen, man får ju tydligen bara lägga in ett tips per spel. konstig regel när det finns hur mycket tips som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.