Gäst Look Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag har en flickvän som heter Lotta, jag har varit ihop med hon i ett år :wub: :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag fattar inte trådens mening för det finns en som heter "är du ihop med någon?" så den här är rätt onödig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Antar det är 1års firande pågång? oO, garttis isf... annars erghhhhh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag har inte en flickvän och hon heter inte lotta, och vi har inte varit ihop i ett år :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) jag har en flickvän som heter Lotta, jag har varit ihop med hon i ett år :wub: :wub: :wub:vadu "jag har varit ihop med hon..." du skulle kunna säga "vi har varit ihop..." eller "jag har varit ihop med henne..." Redigerat 25 Mars 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Intresseklubben antecknar och låser tråden. Onödig topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg