Gäst DamelQ Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Hejsan alla call of duty fans!! Nu har jag skapat ett gruppforum till Call of Duty spelen för att fuska.se inte vill skapa en sån del. Ansök endast om du spelar Call of Duty. Supermoderator. DamelQ Moderator. Ingen Donerare. Inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag är med om det blir lite diskussioner och inte bara "Skriv din lvl!!!"-trådar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Nej nej, Det lär ju bli diskussioner när det blir lite större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har alla CoD spelen... Får jag vara med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Till vilket format som helst? Har haft CoD:FH till PS2, har CoD:BRO, CoD:3 till PS2 och CoD4 till PS3. Redigerat 27 Mars 2008 av KrigKrigFPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag är på om jag får ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Det är bara att ansöka, Ni behöver inte be om lov och ja det är till alla format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har ansökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Vart ansöker man då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Grupper > Call of Duty > Ansök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Mjo jag lyckades klura ut det till slut men tack ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Tipsa alla kompisar som lirar CoD serien att joina fuska.se och sen mitt GF! Ju mera medlemmar som kmr och ju aktivare det blir kommer jag behöva en Moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.