joofn2 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 nej jag har inte fuskat jag vet inte ens några fusk :evil:i'm hate cheat :evil: ( :evil: jag hatar fuska :evil: ) hur tusan fuskar man??? På Roller Coaster tycoon 1&2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 nej jag har inte fuskat jag vet inte ens några fusk :evil:i'm hate cheat :evil: ( :evil: jag hatar fuska :evil: ) hur tusan fuskar man??? På Roller Coaster tycoon 1&2 Det finns inga fusk till de spelen, bara easter eggs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 lägg ner lite tid på att stava.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag vet väl inte hur det stavas. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.