VAZE Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Hej vad ska jag enchanta på min ret pala (DPS) vad ska jga enchanta på vapen ? jag använder 2h mace?
VAZE Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Executioner/Mongoose/Savagery vilket är bäst vilket hade du enchantat ?
Gäst wAcko Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 executioner, men den är dyrast. efter kommer mongoose, som är näst dyrast. sist kommer savagery, som är hyffsat billig. executioner har chans att ge en buff som penetratar 800 armor~ mongoose har chans att ge en buff som increasar agility och haste savagery ger en 70 AP
VAZE Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2008 executioner, men den är dyrast. efter kommer mongoose, som är näst dyrast. sist kommer savagery, som är hyffsat billig. executioner har chans att ge en buff som penetratar 800 armor~ mongoose har chans att ge en buff som increasar agility och haste savagery ger en 70 AP jag har 2 moongose på min rogue och executioner på min warrior men min warrior får inte buffen så ofta men jag enchantar executioner
Crys Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Men när den väl får buffen skadar man massa mer.
Rekommendera inlägg