Gäst nicke157 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Hej. Jag har tänkt att starta en hemsida för The Sims 3. Hemsidan ska ha nerladdaningar för the sims 3 och screenshoots mm. Men jag kan inte sköta allt själv då. Så därför undrar jag om det finns någon/några som kan hjälpa till med hemsidan. Grunden till hemsidan är klar: www.mpg.info.se med forum och allt. Men det är en del saker som kan behöva förbättras och göras som en banner. Så är du duktig på att göra bilder eller koda med php/html får du gärna hjälpa mig att hålla hemsidan igång och bygga vidare på den. EDIT: Hemsidan funkar ibland idag då webbhotellet håller på med servrarna. Redigerat 26 Mars 2008 av nicke157 Citera
Chainsawkitten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Jag hoppas att du inte menar nedladdningar av The Sims utan nedladdningar av användarskapat material för The Sims... Citera
Gäst nicke157 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Jag hoppas att du inte menar nedladdningar av The Sims utan nedladdningar av användarskapat material för The Sims... Användarskapat material såklart ;) Citera
Gäst 48893 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Det är trademark på "The Sims 3", så du bryter mot lagen om din sida heter så (vilket den gör). Redigerat 26 Mars 2008 av 48893 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.