Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 ----Mukgon---- Film e på väg! EDIT: w00t hur gör du när du färglägger bara vissa områden? du drar ju med fyrkanten över hela muk :o Ja suddar me höger-klick tackar
slapparen Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Här är nåt jag kallar mitt alster kommer ett nytt nån gång,Sorry att ni måste öppna den hann inte spara i PNG :( Mitt_alster.bmp
slapparen Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Coola, jag har gjort totalt 62 st. :thanks:
Kuddie Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Min andra ( Efter att ha lärt mig sudd tricket ) Groudon-Regice = Grogice ;D Vad tycker ni?
SelecT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 haah vill bara lägga upp en pokemon som jag gjort ;P bara bytt färg men det är den första SERIÖSA pokemon jag gjort, sedan ska jag börja klippa och sånt :/...
Kuddie Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Tänkte göra en mini guide här där jag förklarar Sudd-Tricket som man använder för att byta färg på en enskild sak med suddaren/eraser. 1. Välj Dropparen 2. Vänster-klicka på den färgen du vill byta ut. 3. Dropparen igen.... 4. Höger-klicka på den färgen du vill ersätta den du vänster-klickade med. 5. Välj Suddet. 6. Håll in Höger-klick så börjar den ersätta det området. ;D Lärde mig det nyss.
SelecT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Tänkte göra en mini guide här där jag förklarar Sudd-Tricket som man använder för att byta färg på en enskild sak med suddaren/eraser. 1. Välj Dropparen 2. Vänster-klicka på den färgen du vill byta ut. 3. Dropparen igen.... 4. Höger-klicka på den färgen du vill ersätta den du vänster-klickade med. 5. Välj Suddet. 6. Håll in Höger-klick så börjar den ersätta det området. ;D Lärde mig det nyss. Vafan är ''dopparen'' Vafan är ''dopparen Min utveckling till min förra pokemon =) Here it come´s Redigerat 8 Mars 2009 av SelecT
Kuddie Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Dropparen......Den över pennan typ..... Som en penna fast den e rund istället för vass.
SelecT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 fattar fort... inte hur man gör visst det funkar men så bra som kuddmannen gjorde det :/
Rekommendera inlägg