DjLudde Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 namnlös.bmp Här har vi min som jag har gjort i paint. Den blev inte så snygg. Den var fin ;) Här är en annan variant g3yugi7845wloh.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Den blev ju ursnygg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Om du tycker det kan du ha med den i ditt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 namnlös.bmp Här har vi min som jag har gjort i paint. Den blev inte så snygg. Den var fin ;) Här är en annan variant Spara som .png, du gör det bara jobbigt genom att spara som .bmp din n00b. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ursäkta... Jag har en fråga! När jag sak klistra in den andra pokemonen i första paint-rutan, då blir den i fel färg, fast jag sparar i Png, Bmp, Gif varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ursäkta... Jag har en fråga! När jag sak klistra in den andra pokemonen i första paint-rutan, då blir den i fel färg, fast jag sparar i Png, Bmp, Gif varför? Kan du vara lite mer specifik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Om jag har en som är blå och jag ska mixa med en röd, då tar jag den blåa o kopierar til den rödas, fast då blir den blåa grå! Varför då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Spara den här bilden och öppna den med paint, öppna en paint till som ska vara tom(paint1 paint2). Gå till paint1 och andvänd den här http://img245.imageshack.us/img245/1174/checkni4.png runt en av pokemon som du vill blanda, sen trycker du ctrl och c (kopiera), gå till paint 2 och tryck ctrl och v (klistra in), nu kommer Pokemonen upp! Gör samma sak igen sen är det bara att mixa :D Om du inte vet hur man mixar så kolla här! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Paint? Har ni copat in dom? Ofta man ritar så bra:closedeys: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Spara den här bilden och öppna den med paint, öppna en paint till som ska vara tom(paint1 paint2). Gå till paint1 och andvänd den här http://img245.imageshack.us/img245/1174/checkni4.png runt en av pokemon som du vill blanda, sen trycker du ctrl och c (kopiera), gå till paint 2 och tryck ctrl och v (klistra in), nu kommer Pokemonen upp! Gör samma sak igen sen är det bara att mixa :D Om du inte vet hur man mixar så kolla här! ;) Tack! Det funkar nu, gick typ inte om man tog en bild o satte till en annan xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Gurragu: Om du har gjort någon så skicka den ;) Fatball: ??? Man tar 2 pokemon och mixar i paint... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg