fubbis Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 här är några Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Muske, skulle du kunnaförminska din lite så den inte blir så kantig som den är nu.Okey, jag gorde den bara snabbt. Ska förminska på min nästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 ingen har gissat alla rätt på min än. Ignorera gary på bilden :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 här är någraf*n va du har blivit bra!!!! :o Dom där va riktigt j*vla snygga!!! förutom dom med onyx :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 IngweCalanor: Blastoise och Kabutops var i R/S/E form... Då borde den sista också vara det men jag har kollat igenom alla pokemon som finns i R/S/E form och ingen e rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Här är min senaste.. Den ska föreställa en eldbjörn men det går inte så bra... hehe ^^" och kroppen har jag inte börjat med riktigt XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Häftig! Den liknar growlite litegrann. Provade att mixa wailmer och sharpedo... blev inte så bra... http://i33.tinypic.com/muis8z.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 blastoises huvud och mage vigoroths armar kabutops "klor" och den härs kropp glömt vad den heter nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Zangoose. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Zangoose. ja så var det den hette!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Här är en ny jag har gort lite snabbt. Den gick på en 15 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Min första Snögubbe eld pokemon xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg