TaNdborsteN Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Jag vet att den ser konstig ut, men,men jag lägger upp den iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Jag vet att den ser konstig ut, men,men jag lägger upp den iaf. men jag tycker den var snygg! Redigerat 15 November 2008 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Jag vet att den ser konstig ut, men,men jag lägger upp den iaf. håller med :P Det var ju snällt sagt.. Min nya. Jag har aldrig gjort den nya generationens pokemon förut så jag vet inte vad dom heter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Poochquasa kanske, för de är Poochyena och Rayquasa :) Snygg annars :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Poochquasa kanske, för de är Poochyena och Rayquasa :) Snygg annars :) Tack, jag har precis börjat lära mig :) Några nya: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaNdborsteN Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Dom var väldigt snygga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jag vet att den ser konstig ut, men,men jag lägger upp den iaf. men jag tycker den var snygg! Du är så falsk! Hahah, innan sa du att den var konstig, och när jag sa till dig så var den fin helt plötsligt ;: Tack Tandborsten. Articuno+Zapdos+Mewtwo. inte så lyckad xD Jag har ingen aning om vad dom andra heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Misslyckad Poochquasa kanske, för de är Poochyena och Rayquasa :) Snygg annars :) Tack, jag har precis börjat lära mig :) Några nya: Snygga!!!! Redigerat 16 November 2008 av Sonicman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 snygg!!.vilka har du blandat sonicman? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 mina senaste: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Herregud! Så där ssnyggt kan inte ens jag göra! RIKTIGT SNYGGT!!! Vilka har du blandat? ~Gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) på den första blandade jag :porygon2,sandslach,azumarril och sizor. på den andra blandade jag :mew, raitchu,dugtrio,magnemite och porygon2 en till Redigerat 18 November 2008 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg