NUKE Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Cool. 9/10. Inte så bra.. + Vi borde ha en Sprite tävling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Till Dave: http://upload.snelhest.org/images/100622Sprite.PNG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Cool. 9/10. Inte så bra.. + Vi borde ha en Sprite tävling. Håller me om en sprite tävling :P Epic!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) gjort enu en till den är inte jätte lyckad det blev ett sånt där saGO DJUR MED HÄLFTEN HÄST HÄLFTEN MÄNNICKA. FAst det blev juu en hälften kombusken hälften ????????????? Cool. 9/10. Inte så bra.. + Vi borde ha en Sprite tävling. Håller me om en sprite tävling :P Epic!: jag gjorde juu en ??????????????????????????? Redigerat 22 Juni 2010 av frosglacc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Min första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Min förstaden var rätt bra för första men har du kollat någon hjälp film på youtube det är bara att söka på how to do pokemon sprites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Spara dem i PNG så kommer de direkt i inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Här kommer en som jag gjorde inatt, inte säker på vilket format.. orkade inte bry mej=P Hoppas ni gillar den:) (De e en blandning mellan lugia o ho-oh, den e legendarisk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Typ - Steel och Psychic Namn: Bronzecrush Area: Unknown Pokedex entry: Bronzecrush, the evolved form of bronzong. Very few humans as well as pokemons have seen it. It lives in high mountains and underground. The floating head can travel 50 meters from the legs, so while te legs are at the ground walking the head looks for dangers from a high hight :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Här kommer 2 stycken sådär :blink: sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tog 40 minuter :o: Blandade 11 stycken: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg