DjLudde Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Tack för komplimangen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 More fake pokemon Om ni har någon fråga om typ "att det står en etta i det vånstra hörnet" eller "att det är en N M skylt i det högra hörnet" så fråga mig vad det betyder (om ni inte redan vet) Och skriv gärna vilken ni gillar mest!!! Fubbis! Får jag andvända dina fake pokemon till ett spel på game maker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Några till! Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Lägger ni bara ihop 2 pokemon (och färgar om)..? Roligare om man gör en ny från grunden! :D Och vad tyckte ni om min? Redigerat 10 Maj 2008 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Jippi :lol: Fubbis fake pokemon!Flyttad More fake pokemon Om ni har någon fråga om typ "att det står en etta i det vånstra hörnet" eller "att det är en N M skylt i det högra hörnet" så fråga mig vad det betyder (om ni inte redan vet) Och skriv gärna vilken ni gillar mest!!! Fubbis! Får jag andvända dina fake pokemon till ett spel på game maker? Ja gärna! Ska jag årdna några utvalda i "spel format"? Redigerat 5 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jippi :lol: Fubbis fake pokemon! More fake pokemon Om ni har någon fråga om typ "att det står en etta i det vånstra hörnet" eller "att det är en N M skylt i det högra hörnet" så fråga mig vad det betyder (om ni inte redan vet) Och skriv gärna vilken ni gillar mest!!! Fubbis! Får jag andvända dina fake pokemon till ett spel på game maker? Ja gärna! Ska jag årdna några utvalda i "spel format"? Skicka hela bunten i spelform! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Här e några tränare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Här e några tränarecoola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 hur gör ni dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) IngweCalanor: Fett coola! Jirachi22: Pokemonen: Man blandar flera (2-10) pokemon i paint. Tränarna: Samma grej. Fubbis: Skicka alla pokemon som är gjorda helt utan att dem är blandade t.ex Zitros, skicka också dem som är bra mixade, skicka inte sånt som Tangela utan ögon eller en Pikachu med ett Magmar-huvud. Hade tråkigt och gjorde något: http://img177.imageshack.us/img177/8336/pokemonskyyn3.png Redigerat 16 Maj 2008 av ludde10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 IngweCalanor: Fett coola! Jirachi22: Pokemonen: Man blandar flera (2-10) pokemon i paint. Tränarna: Samma grej. Fubbis: Skicka alla pokemon som är gjorda helt utan att dem är blandade t.ex Zitros, skicka också dem som är bra mixade, skicka inte sånt som Tangela utan ögon eller en Pikachu med ett Magmar-huvud. Hade tråkigt och gjorde något: http://img177.imageshack.us/img177/8336/pokemonskyyn3.png Här är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg