Arcane Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 några nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 några nyaden första var grym, den andra hade ett underligt platt ansikte ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 ^_^ hehe det märkte du ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 ^_^ hehe det märkte du ^_^ klart xd tjusiga ;O gillar sköldpaddan mest ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 att ta koffings face(stavning)gör så att allt blir platt pga att han är en boll och det är ett platt runt ansikte när det skulle ha passat med något annat men jag hade bestämt att koffing(stavning)skulle va med den andra gjorde jag av resterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Här är min första sprite, lol :lol:.Håller inte på med pokemon men gjorde en sprite, bulbasaur och Pikachu tror jag att det är :P (Bulbachu) Edit: en Till min andra :) har fått till det lite med att göra sprites! :D Ivysaur och Raichu (Ivychu) Redigerat 17 Juli 2010 av Batteryz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Här är min första sprite, lol :lol:.Håller inte på med pokemon men gjorde en sprite, bulbasaur och Pikachu tror jag att det är :P (Bulbachu) Förstora dom inte och fixa outlinesen Editade lite om de e okej några nyaFörsökte göra ansiktet mindre platt om de var okej :o BTW: + Recolour = Redigerat 17 Juli 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 japp nu blev de rundare och vad mende du med färga om det har jag gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Ser ut som att jag har bytt ut färgerna men jag har bara skuggat ansiktet så att de ser rundare ut och lagt till rött på andra ögat oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) OnT: Här är en ny tror det är min bästa hitils! :D, Med Charizard, Giratina, Rhydon, Crawdaunt! (Chirdount) Redigerat 18 Juli 2010 av Batteryz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 @Djludde okej! ;) OnT: Här är en ny tror det är min bästa hitils! :D, Med Charizard, Giratina, Rhydon, Crawdaunt! (Chirdount) Som sagt...Förstora inte bilderna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 här är en Till! :D Charizard, Marowak och Groudon (Charodon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg