WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Hej med vad gör ni dom figurena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Hej vad gör ni med dom figurerna? Kolla i tråden Pokemon Metal för det är där dem är med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Ja men jag menar asså vad använder ni för att göra figurena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Man kan använda paint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Ok men hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Rita? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 jag menar med vad ska man ladda ner det eller nåt? P.s Kolla in min grupp tryck på forum så ser du min grupp Pokemon Tower :D Du Kan läsa lite på prestationen:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) jag menar med vad ska man ladda ner det eller nåt? P.s Kolla in min grupp tryck på forum så ser du min grupp Pokemon Tower :D Du Kan läsa lite på prestationen:) Jag gör så här: 1.Går till Marriland 2.Söker pokemon på search/letar upp de pokemon jag vill ha. 3.Höger klickar på bilden/bilderna och tar kopiera. 4.Öpnar Paint. 5.Klistrar in bilderna med Ctrl+V. 6.Tar bort de svarta och färgar det vitt. 7.Väljer och sen den nedersta av så att om du har vit bakrund och vit som andra färg sä blir det genomskinligt. 8.Sen tar jag och mixar de! Redigerat 6 Juni 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 jag menar med vad ska man ladda ner det eller nåt? P.s Kolla in min grupp tryck på forum så ser du min grupp Pokemon Tower :D Du Kan läsa lite på prestationen:) Jag gör så här: 1.Går till Marriland 2.Söker pokemon på search/letar upp de pokemon jag vill ha. 3.Höger klickar på bilden/bilderna och tar kopiera. 4.Öpnar Paint. 5.Klistrar in bilderna med Ctrl+V. 6.Tar bort de svarta och färgar det vitt. 7.Väljer och sen den nedersta av så att om du har vit bakrund och vit som andra färg sä blir det genomskinligt. 8.Sen tar jag och mixar de! Änu bättre hemsida:Spriters-resource Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Har är en tränare! sej vad ni tycker!!!! :) kommer med flera snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Har är en tränare! sej vad ni tycker!!!! :) kommer med flera snart! As snygg! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg