zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Ja vad tycker ni? Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Dem som har läst mina poster i debattforumet, vet vad jag tycker om det ^^ Jag ska dock inte gå in på det nu, det kan tråka ut er :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Vilket kärl är det vi pratar om? Ledsen, kunde inte hålla mig ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Men lol f*n vad jag har gjort mycket stav fel på sistonde -.-'' kärlek allehopa KÄRLEK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 De är väll trevligt om det är ömsesidigt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 De é bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Kärlek is the shit om det är ömsesidigt :] annars är det inte särskilt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikss Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 beror på hur det går :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ja vad tycker ni? Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_< vad är kärlet? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Kärlek is the shit om det är ömsesidigt :] annars är det inte särskilt skoj Word på det. Kärlek is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Äkta kärlek finns inte ^^. Just pain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Kärlek kan vara båda bra och dåligt.... Fysisk kärlek är extra bra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.